måndag 14 mars 2011

möhö.

Ett förhållande: Ja
En bästa kill-vän: Yes sir yes
En bästa tjej-vän: Yeah
Blivit kär vid första ögonkastet: Yeah
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, för deras eget bästa
Några smycken som kostat över 1000 kr: Tror jag inte
Snusat: Yes
Druckit alkohol: Yes

11 DAGENS:

Klädsel: Blåa byxor, lila tröja, grå mjukiströja, trosor , bh , skinjacka, mössa sockar osv
Frisyr: Lockigt
Vill ha: Pengar, kläder, mat
Låt: U remind me - Usher
Drog: Cola tror jah
Saknad: Näddi
Sjuka: Nyser
Köp: Cola
Godis: Havrebollar
Attityd: Glad hehe
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Fuck life

9 FÖRSTA

Bil: Lådbil aiit?
Kärlek:
Husdjur: Katt eller nått
Semester: Vet inte, turkiet
Jobb: Vallarna
Konsert: Håkan
Fylla: 2 år sen tror jag

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Jacob
Personen som du kramade: Mami
Personen som ringde dig: Adi
Personen som du ringde: Edi
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mami
Alkoholdrycken: Bira
Bilfärd: Edi och hans mor
Filmen du såg: Madagaskar
Gången du grät: Igår
Måltiden: Tacokyckling pasta och sås

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Alltid
Våga hoppa bungyjump: Aaa
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: OM jag skulle. Älskar de
Kalla dig själv lycklig: Nej
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Om jag var tvungen
Kunna springa 50mil: Klart, men jag vill inte

8 VAD:

Gör du just nu: Ska kolla film efter denna onormalt långa listan
Ska du göra imorn: Plugga tills händerna ramlar av sjd?
Har du med dig in på bion: Godis, cola, chips, popcorn, ostbågar, tacos, pizza. Om jag inte är så sugen då.
Är det för färg på dina byxor: Har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: Natt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Håret, ögonen, stilen, rösten. I dont know olika på olika boys
Skulle du göra om du vann på lotto: Dra härifrån och köpa en lägenhet i gbg, köpa massa kläder och en hund.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Tröja
2. Trosor
3. Tofsar
4. Armband
5.
6.
7.
Har inget mer på mig haha :c

BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nah inte så värst
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 år
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: Ja
Använder du huvtröjor: Jarå
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: JAAAAAAAA. Septum, earl. Massa fina tatueringar på hela armarna och nacken och fingrarna och händerna.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta tror jag, eller de berors på

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång , palla va vaken vid uppgången
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 3
Sova på sida, mage eller rygg: Kan bara sova på sidorna
Kramar eller kyssar: Kyssar, eller nej kramar. ÅH. Båda.

denna gobiten spenderade jag min afton me :>