torsdag 7 april 2011

motherfucker's im back

jag är måttligt trött på för omogna personer just nu.
jag är inte så jävla mogen, men jag kan vara seriös och skämmer inte ut mig som en jävla 97a. jsdklhjldfnkjdsdhujgjbsn. känner för att slå något, slå någon.
imorgon ska jag vara superman igen, flyga var som helst och vad som helst.
leka lekar och dricka saft. sitta i ett äppelträd och äta äpplen utan existens.
pall a-. livet ._1. yeah, ska flyga hit justin. jag är fri som en fugel , jalla






and there's just no turnin back
when your heart's under attack gonna give everything i have i will never say never, i will fight i will fight til forever whenever you knock me down, i will not stay on the ground. pick it up, pick it up i never thought that i could feel this power i never thought that i could feel this free i'm strong enought to climb the highest tower


gissa vem som dunkar i mina lurar?